Coaching

Persoonlijke coaching van de professionals betrokken bij het commercieel process:

Individuele Coaching van marketing managers:
 
Individuele Coaching van verkopers:

Toont uw verkoopmedewerkers hoe ze:

  • Hun prospectie- en verkoopinspanningen organiseren
  • Gepast afspraken met prospecten maken
  • Contact maken met (potentiële en bestaande) klanten
  • Relevante vragen stellen
  • Actief luisteren naar wat mensen zeggen
  • Verkooppresentaties met impact organiseren
  • Met klantenweerstand tegen hun verkoopinspanningen ingaan
  • Af te sluiten op een manier waarbij zij zelf en hun klanten zich goed voelen
  • Bestaande klanten op te volgen en service te geven
  • (Key) account managementstrategieën en -tactieken ontwikkelen om de verkooporganisatie naar een hoger niveau te voeren

Maakt het mogelijk:

  • Continuïteit en consistentie in de verkoopinspanningen te garanderen
  • Waardevolle contacten met prospecten te leggen
  • Hun intenties en de effecten die ze veroorzaken op één lijn te brengen wanneer verkopers met klanten praten
  • Duidelijke verkooppresentaties te ontwikkelen
  • Bewust te worden van hoe hun klanten hen en hun gedrag ervaren
  • Te focussen op hun talenten om hen te helpen hun persoonlijke verkoopvaardigheden te ontwikkelen
  • Efficiënt en effectief te functioneren
  • Trots te zijn op hun job door hun zelf-motivatiemechanismen aan te wakkeren
  • Hun bekwaamheidsniveau te verbeteren

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s